Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó kommentek

CsajozasPasizas.blog.hu

Csajozás, pasizás, ismerkedés, barátok, flört, szerelem, sorsok, történetek...

Linkblog

Határokat feszegető pikáns szexélmények!

2011.12.07. 15:16 :: Csajozas.hu/Pasizas.hu

http://watchdocumentary.tv/wp-content/uploads/2011/10/making-love-sex-and-love.jpgSPIRITUÁLIS SZŰZFÖLDRE LÉPTEM” Szilvia, 36

Néhány évvel ezelőtt Marokkóban nyaraltam a barátnőmmel, és a jószerencse utamba sodorta Majidot. A fiatal, magas tuareg (berber, állattenyésztő, nomád nép) fiú – totálisan elvarázsolt, teljesen lenyűgöző tökéletes teste és finom modora. Tradicionális öltözéket viselt, minden porcikájából méltóság, elegancia és könnyedség sugárzott, mintha egy szexi afrikai bölccsel találkoztam volna – elakadt tőle még a lélegzetem is. Az első pillanatban éreztem, hogy képtelen vagyok uralkodni magamon, ha a közelemben van. Sehogy sem tudtam védekezni a szokatlan érzés ellen. Ez több volt puszta erotikus vonzalomnál, a lelkemet érintette meg. Bár otthon tartós kapcsolatom volt, mégis az ágyban landoltunk Majiddal, nem tudtunk ellenállni egymásnak! Erős volt, mégis érzékeny, de finoman vissza kellett fognom az ágyban, hogy alaposan kiélvezhessem az együttlétet. Nem kellett trükköket bevetnem, anélkül is hihetetlenül kitartó volt! Mire felhangzott a reggeli imára hívogató zene, teljesen kimerültünk a nagy igyekezetben. Előtte is sokat foglalkoztam spirituális témákkal, ezen az estén azonban át is éltem, milyen, ha kilépek a testemből, és egy sokkal magasabb szinten élvezem a szexet: minden érintésre intenzíven reagáltam. Ez volt a legkellemesebb éjszaka, amit valaha átéltem! Hazatérve elmeséltem a partneremnek: először megsértődött, de idővel megbocsátott. Annak az estének köszönhetően sokkal jobb lett a kapcsolatunk – és a szex is!

„SZERELEMRE VÁGYTAM ÉS SZEXET KAPTAM” Sára, 31

Életem legmeghatározóbb szexélménye utólag visszanézve inkább frusztrálónak mondható. Tamásnak hívták a pasit, jóképű volt, vidám, érzéki… Röviden: nemcsak vonzónak találtam, hanem szó szerint bele is szerettem. Már az első estén felvonszoltam magamhoz. Fél éjszakán át kényeztettük egymást. Én már a közös jövőnkről álmodoztam, de reggel jött a hideg zuhany. Mire felébredtem, Tamás nyom nélkül eltűnt. Se üzenetet, se telefonszámot nem hagyott maga után… Soha többé nem hallottam felőle. Először teljesen kiborultam, aztán rájöttem, érdemes követnem a példáját: azóta kedvemre válogatok a pasik között, és minden alkalommal búcsúzás nélkül válok meg tőlük!

 

CSAJOK: FOLYTATÁS ITT

PASIK: FOLYTATÁS ITT

Szólj hozzá!

Címkék: szex pikáns szexélmények

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozaspasizas.blog.hu/api/trackback/id/tr343445738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása