Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó kommentek

CsajozasPasizas.blog.hu

Csajozás, pasizás, ismerkedés, barátok, flört, szerelem, sorsok, történetek...

Linkblog

"Engedd magad, előbb szabadulsz!"

2011.10.06. 11:26 :: Csajozas.hu/Pasizas.hu

http://szexplaza.hu/wp-content/uploads/2010/10/szex-teszt.jpgVajon melyik megoldás a jobb: elutasítani a férfit minden egyes alkalommal, ha nőként nincs kedvünk a szexhez, vagy úgy is belemenni a játszadozásba, ha a hátunk közepére sem kívánjuk az aktust, és közben a bableves receptje jár a fejünkben? A CSP egyik olvasója szerint 4-5 pattintás után már ciki a lerázás, amúgy is 5 perc alatt le lehet rendezni a pasikat, nincs abban semmi, ha egy nő mindenféle vágy nélkül lerendezi a dolgot. Egy másik olvasónk inkább elviseli a következményeket, de hárit, ha nem érez késztetést, illetve ha bele is megy a dologba, csak azért, mert abban reménykedik, hogy közben kedvet kap. Szakember szerint sok nő engedi a szexet úgy is, hogy nincs kedve hozzá, hogy ne törjék ripityára a férfi önérzetét. A férfi meg amúgy nem hülye, levágja, ha valami nem stimmel.

"Tudom, hogyan kell 5 perc alatt lerendezni"

Anett expasija mindig reggel akart szexelni, amikor a csaj használhatatlan robotként feküdt mellette, és szinte az életben maradásért küzdött. "De körülbelül 4-5 pattintás után már nem maradt bőr a pofámon mégegyszer elutasítani, mert már morcoskodott is miatta, hogy én tuti biztosan nem szeretem már, és nem kívánom" - magyarázta Anett. "Elővettem azon képességemet, hogy összeszokott párként hogy tudom leghamarabb lerendezni: mindenféle trükköt alkalmaztam, amitől tudtam, hogy kikészül teljesen, cirka 5 perc alatt. Neki szerintem nem tűnt fel, én meg mint aki jól végezte dolgát, mentem fürdeni és dolgozni."

 

CSAJOK: FOLYTATÁS ITT

PASIK: FOLYTATÁS ITT

Szólj hozzá!

Címkék: szex

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozaspasizas.blog.hu/api/trackback/id/tr733282156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása