Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó kommentek

CsajozasPasizas.blog.hu

Csajozás, pasizás, ismerkedés, barátok, flört, szerelem, sorsok, történetek...

Linkblog

Szexvarázsigék, amelyek bárhol, bármikor hatnak

2011.07.09. 00:21 :: Csajozas.hu/Pasizas.hu

http://static.kiskegyed.hu/db/0A/10/104894-mi-izgatja-a-ferfiakat-bi-d00012A109db53e9f2b44.jpgAkarod őt! Most, azonnal. Nem mintha nem lennél elég kívánatos, de néha egy kis célzás nem árt. Olvasóink megosztották velünk, hogyan vették rá a pasikat a szexre a legváratlanabb szitukban is.

1. „Mostanában rengeteget dolgoztunk Petivel, és szinte csak elalvás előtt találkoztunk az ágyban. Szerettem volna, ha észreveszi magát, és változtatunk ezen, így este direkt nem vittem be törülközőt a fürdőszobába, majd mikor már a zuhany alatt álltam, kikiabáltam, hogy hozzon be nekem egyet. Ahogy belépett és meglátott, amint meztelenül, csuromvizesen és kipirulva kiszálltam a tusoló alól… hát nem kellett sokat várnom, hogy elfelejtse a munkahelyi gondokat, és a földre rántson.” Gabi, 23

2. „A vőlegényem és én szinte mindig együtt járunk futni esténként. Egyszer egy kihalt útvonalat választottam, és arra kértem, álljunk meg egy pillanatra, hogy beköthessem a kilazult cipőfűzőmet. Persze kamu volt az egész, hiszen ahogy letérdeltem, nyomban lehúztam a sliccét – sosem felejtem el az arcát, mennyire meglepődött ezen –, és kielégítettem. Az egyik legvadabb kalandunk volt, de szerencsére jól választottam meg a helyszínt, így nem látott meg minket senki.” Bianka, 27

3. „Vásároltam egy vadiúj, fűszeres illatú parfümöt. Befújtam a testem különböző pontjait, és este, amikor hazaért a kedvesem, megkértem, hogy tesztelje le, jól választottam-e. Gyorsan felfedezte az illatos részeket... Annyit mondhatok, óriási volt a sikere!” Szandra, 24

4. „A pasim egy nagy gyerek, imádja például a müzlisdobozok aljában lévő játékokat! Gondoltam, meglepem őt és persze magamat is egy kis szombat reggeli hancúrral. A kajásdobozába rejtettem a csipkés tangámat, úgyhogy amikor reggel az asztalhoz ült, és meglepődve kivette az »ajándékát«, nem kellett különösebb magyarázat ahhoz, hogy mik a szándékaim.” Tamara, 26

 

CSAJOK: FOLYTATÁS ITT

PASIK: FOLYTATÁS ITT

Szólj hozzá!

Címkék: férfi szex sex csaj erotika kaland pasi szándék szexvarázsigék

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozaspasizas.blog.hu/api/trackback/id/tr53051921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása