Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó kommentek

CsajozasPasizas.blog.hu

Csajozás, pasizás, ismerkedés, barátok, flört, szerelem, sorsok, történetek...

Linkblog

Gyerekem van, pedig nem szültem és nem is fogadtam örökbe....

2012.02.22. 10:25 :: Csajozas.hu/Pasizas.hu

http://www.miabonyunk.hu/images/k%C3%B6nny.jpegGyerekem van, pedig nem szültem és nem is fogadtam örökbe....

Egyszerűen csak összeköltöztem a pasimmal.
...
Egy átmulatott éjszaka után barátnőm és én épp a reggeli kávénkat
kortyoltunk amikor is, mintegy megvilágosodva kitört belőlem:

A következő kapcsolatomat szép lassan építem fel, nem költözök össze
egyből a jelölttel, mert már elég ügyes és okos és önálló vagyok!!!
Orsi, aktívan bólogatott és helyeselte minden szavamat.

Rá két hétre már a Rezső lakásán voltam, épp azt vitattuk, melyik
felsőmet hagyjam, ott, meg hogy milyen krémeket vegyen nekem, hogy
ne kelljen mindig málhás szamárként közlekednem az ő és a szüleim
lakása között.
Rajtam megint kitört a mártírság, és, hogy óvjam pénztárcáját- mert
engem nem érdekel a lóvé!!!- felajánlottam, hogy itt hagyom én az
enyémeket, ne vegyen!
ELSŐ HIBA:
A GYEREKNEK NINCS PÉNZE,ÍGY A SZÜLŐ NEM VÁRJA EL TŐLE, HOGY
KÖLTSÖN RÁ!
Eredmény: Azóta is én veszem a fürdőszobai kellékeket, még az övéit
is, alig van pénzem...

Szó nélkül beleegyezett- milyen aranyos, nem akar veszekedni...- .

 

CSAJOK: FOLYTATÁS ITT

PASIK: FOLYTATÁS ITT

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek gondok anyáskodás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozaspasizas.blog.hu/api/trackback/id/tr404169816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása