Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó kommentek

CsajozasPasizas.blog.hu

Csajozás, pasizás, ismerkedés, barátok, flört, szerelem, sorsok, történetek...

Linkblog

(El)engedni tudni kell!

2012.02.21. 15:11 :: Csajozas.hu/Pasizas.hu

http://www.idezetekszerelemrol.eoldal.hu/img/picture/5/emo-boys-21.jpgBiztos vagy benne, hogy jó úton haladsz – haladtok? A kitűzött cél elérése boldoggá tesz majd? Akkor is, ha aránytalanul sok áldozatot hoztál érte? Talán át kellene gondolnod, nem érdemes-e inkább lezárni életed egy fejezetét?
Sose add fel! Higgy magadban, és bármit elérhetsz. Aki mer, az nyer. Ezt üzeni nekünk a világ, és ezt sulykoljuk mi magunk is gyerekeink fejébe. Veszíteni manapság nagyon nem illik. Annál inkább: foggal-körömmel ragaszkodni, mindenáron küzdeni, hajtani a célokért, melyeket talán a divat diktál, vagy másvalaki a környezetünkben, nem a hitünk. (Pláne, ha nőnek születtünk, és mániánk a jókislányos megfelelés.) Így van ez már az iskolában is, nemkülönben a munkahelyen és a párkapcsolatokban.

„Vedd el, ami jár – szerinted –, különben lúzer vagy!”. Ez a kor üzenete a legtöbb embernek a nyugati világban.
„Végre el tudtam hagyni”
Az állhatatosság, a kitartó szorgalom egyértelműen erény a társadalmi megítélés szerint. Az elérhetetlennek tűnő célok elérői hősök, példaképek. A harcot feladók nem azok. Pedig gyakran nagyobb bátorság kell a hátraarchoz, mint a csata folytatásához.
Marietta tudja ezt. Tizenhat év után számolt le kamaszkori ábrándjával.

– Gimibe jártam, amikor beleszerettem egy férfiba, aki kora alapján az apám lehetett volna, és a gyerekeivel évekkel azelőtt együtt jártam korcsolyázni – meséli. – Emlékszem, már fogszabályzós csitriként is tetszett a „Tibor bácsi”, tettem-vettem magam előtte, ő meg jót mulatott a lánya idétlen barátnőjén. Jó tíz év telt el, mire újra találkoztunk.

 

CSAJOK: FOLYTATÁS ITT

PASIK: FOLYTATÁS ITT

Szólj hozzá!

Címkék: szakítás elengedni

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozaspasizas.blog.hu/api/trackback/id/tr654158066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása