Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó kommentek

CsajozasPasizas.blog.hu

Csajozás, pasizás, ismerkedés, barátok, flört, szerelem, sorsok, történetek...

Linkblog

Aktus a játszótéren

2011.06.01. 12:03 :: Csajozas.hu/Pasizas.hu

http://pasizas.hu/_files/photo/245203_82002_b.jpgTamással egészen véletlenül jöttem össze. Ő az egyetlen pasi abból az időszakból, akit igazán bánok, mert bár nincs rá garancia, hogy másképp alakultak volna a dolgok, ha én nem rontom el már az elején, azért kizárni sem lehet ennek lehetőségét, és ő tényleg nagyon ott volt a szeren!
A változatosság kedvéért vele is egy bulin találkoztam…

Támasztott a a bárpultot a barátaival és messze ő nézett ki a legjobban, bár nem lehetett amolyan „klasszikus szépségként” tekinteni rá.
Magas volt, megnyerő, s markáns vonásait dús, sötét haj keretezte.
Először nem mertem odamenni hozzá, mert egyrészről nem voltam benne tökéletesen biztos, hogy magyar – sok külföldi tanult ám arrafele – másrészt felszedni egy pasit, mikor a haverjaival jön bulizni és velük dumál egész este, nem feltétlen vezet eredményre.

 

NŐK: FOLYTATÁSHOZ KATTINTS IDE

FÉRFIAK: FOLYTATÁSHOZ KATTINTS IDE

Szólj hozzá!

Címkék: szex szerelem játszótér flört aktus

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozaspasizas.blog.hu/api/trackback/id/tr292948315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása