Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó kommentek

CsajozasPasizas.blog.hu

Csajozás, pasizás, ismerkedés, barátok, flört, szerelem, sorsok, történetek...

Linkblog

Ember tervez, Isten végez...

2011.05.14. 21:38 :: Csajozas.hu/Pasizas.hu

http://www.kepeslap.com/images/6887/osszetartozas.jpgKelj fel! Ha biztosan tudnád, hogy halálos beteg vagy, ha kevés lenne hátra értékes idődből, hogy hasznosítsd az életed és eltöprengj azon, ki vagy, nem pocsékolnád az idődet önmagad kényeztetésére, félelmeidre, letargiákra vagy ambíciókra. Nos, azt mondom neked, hogy halálos beteg vagy; meg fogsz halni ugyanis. Néhány évvel több vagy kevesebb idő, mielőtt elmúlnál, nem sok különbséget jelent. Légy boldog MOST, ok nélkül - vagy soha nem leszel az…

Kis történetemet hol is kezdjem el, hisz ahogy eleje nincs, úgy még vége sincsen az egésznek… Azt már az elején szeretném elmondani, hogy ha nekem mesélné el valaki ezt a sztorit, akkor kívülállóként tudnám mi a helyes lépés, és biztos azt mondanám, nem normális az illető... de az érzésekkel igazából nem lehet mit kezdeni. Azok csak vannak, azokkal csak élünk...

http://www.mayra.hu/files/2011/04/szeret%C5%91-cs%C3%B3kol%C3%B3zik.jpgKezdem azzal, hogy 8 éve ismertem meg a páromat, aki immáron 3 éve a férjem is. Harmónia, boldogság, babavállalás kapujában.. A történetem egy évvel ezelőtt kezdődött. Megismerkedtem egy férfival, akivel eleinte csak jókat beszélgettünk. Majd a beszélgetésekből még több lett, találkák, udvarlás, miegymás.. Hozzáteszem, ő sem egyedülálló, feleségével és két gyermekkel él együtt és 11 év a korkülönbség közöttünk.
A mai napig el nem tudom képzelni, miért mentem bele ebbe a helyzetbe, miért nem volt jó nekem a nyugodt kis életem, amibe ez a helyzet most egy iszonyatos nagy vihart hozott...

 

CSAJOK: FOLYTATÁS ITT

PASIK: FOLYTATÁS ITT

Szólj hozzá!

Címkék: történet isten szerelem ember férj találka szerető

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozaspasizas.blog.hu/api/trackback/id/tr712904144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása