Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó kommentek

CsajozasPasizas.blog.hu

Csajozás, pasizás, ismerkedés, barátok, flört, szerelem, sorsok, történetek...

Linkblog

Legyen a menyem is öngyilkos?

2011.04.28. 09:26 :: Csajozas.hu/Pasizas.hu

Egyetlen örömöm volt az életemben, a szép, okos fiam és a gyönyörű családja. A férjem négy évvel ezelőtt meghalt, a nyugdíjamból élek nagyon nehezen, az egészségem is megromlott, amióta a férjem elment, egyedül az éltetett, hogy láthassam nevetni az unokáimat, és hogy vasárnaponként eljöjjenek hozzám mind a négyen ebédelni, a csinos, kedves kis menyem, a lányok és a fiam.

http://www.napidoktor.hu/media/content/Fokuszban/Zavar_a_fejben/7250.jpgHatvanhét éves vagyok, már nem várhatok túl sok jót az élettől. De nem is hiányzott más, mert amikor elnéztem a fiamat és a boldog kis családját, mindig felmelegedett a szívem. Úgy éreztem, nem éltünk, nem dolgoztunk hiába, ha ilyen klassz férfit neveltünk, akinek ilyen teljes az élete.

Lajos, a férjem nem volt tanult ember, és nekem sem volt módom iskolákba járni, de azt mind a ketten tudtuk, hogy a kitűnő tanuló Zolinak egyetemre kell menni. Mindent elkövettünk, hogy előteremtsük a pénzt, az én Lajosom három műszakot vállalt, én pedig a munkám mellett egy személyes varrodát nyitottam, hogy keressek egy kis plusz pénzt. Még ma is ebből egészítem ki a nyugdíjamat.

Zoltán elvégezte a műszaki egyetemet, jó állása lett, és megismerte Jutkát, aki azonnal belopta magát a szívünkbe. Lajosommal mindig ilyen menyről álmodoztunk, aki szép és csinos, ugyanakkor nem csak a ruhák meg a szemfestékek érdeklik, és megbecsüli majd a fiunkat. Jutka pontosan ilyen volt, ő nem járt éjszakai szórakozóhelyekre, nem udvaroltatott magának mindenféle fiúkkal, mert ő csak Zolit imádta. És Zoli is őt. Féléves ismeretség után összeházasodtak.

http://www.parameter.sk/files/imagecache/normal/article_image/s%C3%ADr%C3%A1s.jpgKis itthoni segítségből és vállalati kölcsönből meg is vették az első lakásukat, amiből Jutka igazi kis ékszerdobozt csinált a két kezével. Függönyt varrt, képeket festett a falra, díszpárnákat hímzett. Ahogy elnéztük a gyarapodásukat, mind a ketten tudtuk, hogy a Jóisten is egymásnak teremtette őket. Szilvi és Bori a házasságuk első három évében jöttek a világra, mind a ketten olyan szép kisbabák voltak, hogy reklámfilmben kellett volna mutogatni őket. Így aztán már tényleg kiteljesedett volna a boldogság, ha az én Lajosomat nem ragadta volna el az a betegség.
Derült égből...

 

CSAJOK: FOLYTATÁSHOZ KATTINTS IDE

PASIK: FOLYTATÁSHOZ KATTINTS IDE

Szólj hozzá!

Címkék: történet öngyilkosság szakítás nehéz csajozás anyós házasság szomorúság pasizás keserűség menyem hűtlenság

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozaspasizas.blog.hu/api/trackback/id/tr552861338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása