Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó kommentek

CsajozasPasizas.blog.hu

Csajozás, pasizás, ismerkedés, barátok, flört, szerelem, sorsok, történetek...

Linkblog

Sikertörténetek

2011.03.19. 15:33 :: Csajozas.hu/Pasizas.hu

Először is szeretném megosztani veletek néhány sikertörténetünket!

 

Sziasztok!!!
A mi sztorink 2002.május 21-én kezdődött...
Méghozzá úgy,hogy a "nagy ő" írt nekem levelet a cs/p-ban...
Aztán néhány levélváltás után a telefonszám is cserélődött köztünk...
Én nyár elején gyakorlatra jártam,és nem igazán volt internet
hozzáférésem,ellenben a "nagy ő"-vel, aki naponta 10-15 sms-sel halmozott el...
És kezdtük tervezgetni a találkát.
Valahogy nagyon nehezen jött össze, de sikerült július 17-én
találkoznunk...
Igazából nem volt szerelem első látásra,csak kölcsönös szimpátiáról beszélnék...
De másnap megtört a jég, és már mindketten éreztük,hogy van valami a levegőben...
2002.július 18.:ezt a dátumot tartjuk számon...
De a folytatás is érdekes:
Egy teljes iskolai év telet el úgy,hogy a "nagy ő" Pesten, én pedig Szekszárdon tanultam... Csak kb. kéthetente tudtunk találkozni,s szinte ezek a hétvégék tartották bennünk a lelket.

Aztán 2003 szeptemberétől már én is Pesten tanulok, és október 1. óta együtt lakunk albérletben... Remélem még sokáig mesélhetjük mindenkinek szerelmünk történetét!!!

Örülök, hogy megoszthattam veletek a történetünket, és bíztatok mindenkit, hogy próbálja meg... Veszíteni nem fog!!!

Üdvözlettel:Csarmy & Szabi


---------------------------------------------------

Helloka!
Szeretnék erre a címoldalotokon megjelet témára írni.
Január óta vagyok regisztrálva és sok élményem kötődik az oldalhoz. Megismertem Nálatok egy srácot még anno, akivel sokat leveleztem és kapcsolat lett belőle, sajnos a távolság miatt szakadt meg.Én sárvári vagyok, ő dunakeszi.
Nagyon romantikus volt és nem fogtam fel csalódásként.

A legjobb barátomat is itt ismertem meg, aki olyan nekem, mintha a bátyám lenne és remélem sikerül megtalálnia élete párját az oldalatokon.

Én sem csüggedek, várom az aranyos srácok leveleit, mert szerintem érdemes így ismerkedni, nem csak társkeresés céljából is.
Sikert a rovathoz!

Timcsi

 

 

 

További sikertörténetek elolvashatjátok weboldalunkon:

http://pasizas.hu/

http://csajozas.hu/

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem sikertörténetek igazszerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozaspasizas.blog.hu/api/trackback/id/tr272753174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása