Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Utolsó kommentek

CsajozasPasizas.blog.hu

Csajozás, pasizás, ismerkedés, barátok, flört, szerelem, sorsok, történetek...

Linkblog

Házasság szerelem nélkül?

2012.06.15. 14:28 :: Csajozas.hu/Pasizas.hu

Vajon működőképes-e egy házasság, amely szerelem nélkül köttetett? íme, akinek ez sikerült...

A szerelem, ami sose volt, de még mindig tart
Réka negyvenöt éves, kétgyermekes anyuka. Nagyobbik lánya apja Réka egyetemi nagy Ő-je, a kisebbé jelenlegi férje – akihez nyolc éve szerelem nélkül ment hozzá. És paradox módon: a szerelem még most is tart… Hogy is van ez? Réka kertelés nélkül, nyíltan és bölcs derűvel meséli el olykor cseppet sem vidám történetét: művészettörténet szakos egyetemista volt, amikor megismerte Alexet, a nagy Ő-t. „Az az bizonyos mindent elsöprő szerelem volt”-mosolyodik el. „Feladtunk egymásért mindent: én a családommal vesztem össze érte (Alex művészlélek volt, aki öltözködésével és élesen liberális nézeteivel kivívta szüleim ellenszenvét), ő az alkotói sikert dobta oda – négy éves ösztöndíjat nyert Amerikába, de lángolt a szerelem, itthon maradt… ”. Kapcsolatuk egyfajta héja-nász volt: folytonos féltékenységi jelenetek, seveled-senélküled küzdelmek tarkították szerelmüket. Összeköltöztek, majd szét, majd ismét össze – míg végül végleg szét. És elindult Réka párkapcsolati ámokfutása….

Miért nem kellenek a normális pasik?
Mert ámokfutás volt. „Folyton olyan férfiakba botlottam, akiket meg kellett menteni. Csak nagyon sokára értettem meg, hogy nekem van „terézanyu-szindrómám”, hogy én akarok olyan kétségbeesett erővel megmenteni valakit – és be is vonzom őket”. Réka kapcsolatai egy-két évig tartottak, volt mellette depressziós színész, jóval idősebb, kapuzárási pánikja kellős közepén tobzódó üzletember, megrögzött agglegény-grafikus, látszatházasságban élő festő, alkoholista filmrendező. „A bonyolult lelkek vonzottak, csak irántuk ébredt fel bennem az a bizonyos láng. Miközben a „normális férfiak” ott toporogtak körülöttem, nyújtottak volna biztonságot (el kell mondanom, hogy szinte mindegyik szerelmemet én „tartottam el”), szeretetet, egy közös és szép élet ígéretét. Nem kellettek…. úgy éreztem, nem vagyunk közös hullámhosszon, ők azért ilyen „normálisak”, mert nem gyötörte meg őket az élet… engem meg igen, én csak a világból kiszakadt lelkekkel érthetem meg magam…” .

 

CSAJOK: FOLYTATÁS ITT

PASIK: FOLYTATÁS ITT

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem Házasság nélkül?

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozaspasizas.blog.hu/api/trackback/id/tr194590445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása